Нова бранд комуникация на Opel

Общи 13 май 2011 | Auto-Press.net A- A+ 5020 посещения | без коментари

Началото се поставя с глобална, изпълнена със самоувереност кампания за Insignia

Рюселсхайм. Opel представя новата си бранд комуникация, както и новия си комуникационен дизайн. Кампанията за флагмана на Opel - модела Insignia, ще постави началото и на международното партньорство на марката с водещата криейтив агенция Scholz & Friends. Тя ще стартира в 36 държави и ще използва разнообразна гама от комуникационни канали като телевизия, печатни издания, онлайн, търговски и диалогов маркетинг.

"Изразът ‘Wir leben Autos’ се запазва като марков слоган в Европа, отбелязва Ален Висер, вицепрезидент, отговорен за продажбите, маркетинга и следпродажбените дейности в Adam Opel AG. "Ние желаем по-ясно и красноречиво да покажем, че Opel е позициониран дълбоко в сърцето на обществото. Марката предлага реални и практически приложими технически нововъведения на достъпни цени и индивидуален, модерен дизайн.

Новият подход е с изчистен, самоуверен стил на комуникиране на марковите послания. "С този подход ние засилваме връзката между нашите автомобили и нашите клиенти. Opel иска да осигури практични решения на реалните нужди на модерните клиенти, отбелязва Томас Каетано, директор бранд маркетинг на Opel/Vauxhall. "Opel е непредубедена и отговорна компания. В новата кампания, която започва по подобаващ начин с успешния модел Insignia, марката представя себе си с гордост и по един истински динамичен начин.

"Очакваме новата бранд комуникация да ни поведе към още по-голяма разпознаваемост на нашите продукти на пазара и на Opel в обществото, добавя Ален Висер. Мотото на новата кампания на Insignia подчертава новата самоувереност: "Най-добрият автомобил, който някога сме създавали. С множество национални и международни награди, този модел демонстрира успеха на Opel по пътя към най-доброто.

В допълнение към ясните и смели послания, определящите стилови елементи на новата бранд комуникация включват комуникационен дизайн с характерен за марката шрифт и традиционните за Opel жълт, черен и бял цвят. В близките месеци, новата бранд комуникация на Opel ще бъде също и ключов елемент в много други моделни премиери. Сред тях са очакваната с огромен интерес електрическа Ampera, следващото поколение на Zafira и спортното компактно купе Astra GTC.

Scholz & Friends са криейтив партньор на Opel от ноември 2010 година. След многоетапна надпревара с международни компании от най-високо ниво, агенцията спечели правото да бъде водеща агенция на Opel в Европа. Scholz & Friends е отговорна за международните продуктови материали и бранд комуникация за целия автомобилен сектор на германския пазар.

 
Ключови думи:   adam opel ag, amp, insignia, scholz
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте