Vilner представи проекта Bentley Continental GT

Общи 04 юни 2013 | Speed-Press.com A- A+ 5760 посещения | без коментари

Дизайнерското тунинг студио Vilner на Атанас Вилнер е готово с първия цялостен проект на базата на първа генерация Bentley Continental GT. Клиентът на автомобила е пожелал модификациите преди 8 месеца. Оригиналният външен цвят е Racing Green, а интериорът от стандартен заводски пакет в цвят шафран с кафяви дървени апликации. Студиото работи в 3 направления:1. Екстериорна промяна с цел по-агресивна и уникална визия2. Изцяло нов интериор.3. Увеличаване на мощността.Проектът на екстериора и интериора е направен от дизайнерите на Vilner, изцяло съобразен с желанията на клиента. Визията на автомобила е сериозно променена. Общо дължината е увеличена с 13 см, ширината с 16 см. В екстериора са използвани нови карбонови детайли, напълно обновени са всички елементи - без линията на тавана. Целта е по-агресивен и индивидуален вид на автомобила. Предната част на автомобилът е удължена с 8 см, а задната - с 5 см. По идея и дизайн на Vilner са също карбоновия преден спойлер, карбоновия заден спойлер и задния дифузьор. Променени са изцяло и накрайниците на ауспусите.Автомобилът от заводски Racing Green цвят е пребоядисан в сив графит мат. Вътрешната част на фаровете е изработена от карбон. Стоповете също са ‘гримирани’. Интериорът от стандартен заводски пакет в цвят шафран с кафяви дървени апликации е изцяло променен. Прецизно е изработен в черен цвят с акценти от бордо. Материалите са черна алкантара, черна естествена кожа и черна екзотична кожа с шарка на кобра. Шевовете и коланите са в бордо. Тъмно червен цвят дискретно се забелязва и в джобовете на вратите, подлакътника и скоростния лост. Крилата - знакът и символът на Bentley са избродирани с бордо шев върху седалките, както и присъстват в дизайна на страничната част на седалките. Перата влизат като мощен и същевременно неангажиращ погледа и вниманието акцент и във всички дървени елементи от интериора. Прецизно и старателно са аерографирани и покрити с лак. Таванът е облечен в черна алкантара с декоративна шарка, която присъства и на седалките. Воланът е с променена форма, съобразена със захвата на шофьора. Под капака промените също не са малко. Мощността е увеличена от 559 на 660, а максималният въртящ момент от 650 на 780 Нм. Максималната скорост е повишена на 325 км/ч от стандартната 318.

 
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте