Тук сякаш идвам от друга Галактика. Китаец ни поздравява с думите: „Добре дошли в Париж!“, а девет манекенки с рокли до земята се разхождат по сцената. Хората от Citroen са наели Лувъра. Туш, светкавиците на 300 азиатски мобилни телефона – DS 5LS се появява с гръм и трясък. Но не крие изненади. Което е учудващо – защото седанът с размерите на С-класата е призван да се бори на китайския пазар, най-бързо развиващия се по отношение на продажбите на премиум модели.
Отвътре „французинът“ е наистина благороден
Новобогаташите в милиардната страна обичат класическите лимузини, добрия сервиз и, разбира се, френския дух. Новият модел определено притежава чар, но прави впечатление на много по-сдържан по отношение на дизайна от DS5, който познаваме. Добавката в името идва от Luxury Sedan – т.е. автомобилът обещава приятни усещания в интериора. Тук откриваме кожа почти навсякъде, дървени декорации и матов алуминиев гланц. Отвътре DS изглежда солиден и качествен – работниците в новия завод в Шънджън определено са се постарали.
DS 5LS няма да бъде предлаган в Европа
Предните седалки са малко къси, новата централна конзола е значително по-семпла от самолетния кокпит на европейския модел. Отзад пасажерите се наслаждават на голям простор – точно както китайците обичат. Може ли някой да ми обясни защо те имат нужда от бална зала на височината на коленете? Всъщност цялата вечер е посветена на разбирането на вкусовете на китайците – защото така и така колата няма да дойде в Европа. На техния пазар DS5 е позициониран между VW Lavida и Audi A3 Седан. Двата 2-литрови бензинови мотора (165 и 200 к.с.) идват директно от Citroen, също както и 6-степенният автоматик, хибридно задвижване към момента не е планирано, но ще има удължена версия.
DS ще еволюира до собствена марка
В Лувъра дизайнерите (които рабоят в Париж, а не в Китай) гордо представят новото лице на марката. Емблемата на Citroen е изчезнала – дори в Европа DS ще се превърне в отделна собствена марка със свой собствен профил. Т.нар. DS-Wing донякъде изглежда като комбинация от шестоъгълниците на Hyundai и решетката на Audi. Вероятно бъдещите модели за Европа ще бъдат по-шикозни от китайския, който е по-прагматичен.
В 50-те центъра, наречени DS World, oсвен специално ухание има и услуга, която разпознава кога съответният клиент идва към сервиза, така че правилният служител да бъде готов да го посрещне – стига да бъде в Китай, естествено. Марката DS през 2014 г. ще лансира SUV във формата на Х3, чиято визия ще бъде ориентирана към дизайна на прототипа Wild Rubis. През 2015 ще се появи и удължена версия на DS5 LS с още повече място за краката на втория ред.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!