Той не се плаши от работа. Това може да бъде мотото на Ford Transit, който дебютира в шестото си поколение. Европалета, торби цимент, хранителни продукти, а често пъти и хора в критично състояние: в половинвековната си „кариера“ послушният „работен кон“ изпълнява разнообразни транспортни задачи. Последната генерация на хитовия „товарач“ се появи още през миналата година на изложението в Детройт, а малко по-късно ще стъпи на пазарите по целия свят. Подобно на много автомобили на американския концерн, и Transit ще бъде глобален модел. Като гражданин на света, той ще бъде произвеждан в два завода: европейската модификация ще бъде правена в завода в Коджаели (Турция), а тази за САЩ ще идва от фабриката в Канзас. Цените за товарния вариант започват от 46 700 лв., а за шаси-кабина - от 44 500 лв. Един дизелов двигател в три варианта: 2,2-литровият мотор може да бъде поръчан във версии със 100, 125 или 155 к.с. и да предава мощността си към предните, задните или четирите колела посредством 6-степенна ръчна трансмисия. Системата Start-Stop намалява разхода и вредните емисии (6,4 л и 169 г/км за версията L2), а за по-големите изпълнения е предвидена и система с впръскване на карбамид. Transit ще бъде предлаган с четири дължини на каросерията като товарен, товаро-пътнически (за макс. 9 пътници) и пътнически модел (за 11-18 пътници), както и във версия шаси-кабина. Клиентите ще избират между три дължини на междуосието, четири – на каросерията, и две степени на височината на покрива. Широкият отвор зад плъзгащата се врата (1,3 м) прави по-лесно товаренето посредством кари. Инфотейнмънт системата Ford SYNC извършва автоматични повиквания на спешните служби при катастрофа и позволява управлението на приложения за смартфони посредством гласови команди. Разработената за Transit ESP е допълнена от специална функция за контрол при завиване, която позволява спирането на автомобила при бързо влизане в завой (напр. при отбивки на магистрала). Иновативните екстрикато адаптивен темпомат с предупреждение срещу сблъсък, асистент за следене на лентата с предупреждение за умора, камера за движение на заден ход, асистент за потегляне по наклон и система за контрол на налягането в гумите ще направят работата на професионалните водачи по-сигурна. Нетипичният за бус кокпит е заимстван от традиционните леки автомобили на компанията. И тук той изглежда леко разпилян, но единствено по повечето място над главите и по-високия шум в интериора ще усетите, че сте в бус.
 
       Alfa Romeo избра име за бъдещия кросоувър
      Alfa Romeo избра име за бъдещия кросоувър
    
     
       Скоростни рекорди от миналото
      Скоростни рекорди от миналото
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   Ford Videos
    Ford Videos   
    

